Het Laatste Nieuws introduceert een nieuwe digitale omgeving die enkel aan sport is gewijd. HLN Sport Plus bevat exclusieve columns (Jan Mulder, Hugo Camps, Hermans Brusselmans, Marc De Gryse,…), interviews en vragen die lezers rechtsreeks kunnen stellen aan specialisten. HLN Sport Plus biedt daarenboven een unieke 'stats-zone' en bijzondere videoreportages. Vanzelfsprekend kunnen gebruikers het dagelijkse sportnieuws personaliseren met hun favoriete club.
HLN Sport Plus wordt aangeboden in een aantrekkelijke abonnementsformule ‘Het HLN sportabonnement’ met elke dag de digitale sportkrant en op maandag de gedrukte krant (4,95€ per maand). Nieuwe lezers kunnen de eerste maand gratis testen, abonnees van Het Laatste Nieuws hebben meteen toegang.
De lancering van HLN Sport Plus gaat samen met een lanceringscampagne op tv, radio, in magazines, bioscoop, outdoor en uiteraard online. Inge Debremaeker, senior marcommanager Het Laatste Nieuws: “De sportverslaggeving van Het Laatste Nieuws is van een even hoog niveau als de topsport waarover geschreven wordt. Daarom werkten we samen met ons reclame-agentschap These Days een sterke lanceringscampagne uit: ‘Topsport verdient topjournalistiek’. Jan Mulder is als kersvers columnist van onze krant het gezicht én de stem van de campagne. We willen het domein van kwalitatieve sportjournalistiek meer dan ooit claimen. De tv-spot toont hoe onze journalisten en columnisten zich, net als topsporters, onderscheiden door hun inzet en doorzettingsvermogen.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]