Het Laatste Nieuws introduceert een nieuwe digitale omgeving die enkel aan sport is gewijd. HLN Sport Plus bevat exclusieve columns (Jan Mulder, Hugo Camps, Hermans Brusselmans, Marc De Gryse,…), interviews en vragen die lezers rechtsreeks kunnen stellen aan specialisten. HLN Sport Plus biedt daarenboven een unieke 'stats-zone' en bijzondere videoreportages. Vanzelfsprekend kunnen gebruikers het dagelijkse sportnieuws personaliseren met hun favoriete club.
HLN Sport Plus wordt aangeboden in een aantrekkelijke abonnementsformule ‘Het HLN sportabonnement’ met elke dag de digitale sportkrant en op maandag de gedrukte krant (4,95€ per maand). Nieuwe lezers kunnen de eerste maand gratis testen, abonnees van Het Laatste Nieuws hebben meteen toegang.
De lancering van HLN Sport Plus gaat samen met een lanceringscampagne op tv, radio, in magazines, bioscoop, outdoor en uiteraard online. Inge Debremaeker, senior marcommanager Het Laatste Nieuws: “De sportverslaggeving van Het Laatste Nieuws is van een even hoog niveau als de topsport waarover geschreven wordt. Daarom werkten we samen met ons reclame-agentschap These Days een sterke lanceringscampagne uit: ‘Topsport verdient topjournalistiek’. Jan Mulder is als kersvers columnist van onze krant het gezicht én de stem van de campagne. We willen het domein van kwalitatieve sportjournalistiek meer dan ooit claimen. De tv-spot toont hoe onze journalisten en columnisten zich, net als topsporters, onderscheiden door hun inzet en doorzettingsvermogen.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]