H&M en Iggy Pop samen voor gerecycleerde kledij

Omdat de modewereld steeds meer bewust gemaakt wordt van ecologisch verantwoorde praktijken, lanceert H&M een nieuwe collectie, gemaakt met de gerecycleerde kledij van "Close The Loop". Om de collectie te promoten maakte de kledingfabrikant samen met bureau Forsman & Bodenfors Sweden een nieuwe video, waarvoor ze het imago van Iggy Pop gebruiken. Op het eerste zicht misschien een nogal vreemde keuze, aangezien die bijna altijd schaars of zelfs niet gekleed op het podium staat. "Kousen in sandalen? Binnen hoeden dragen? Korte rokjes na je veertigste? Alles kan, er is maar één regel: recycleer uw kledij."
De nieuwe winter- en herfstcollectie bestaat uit kledij gemaakt van 20% gerecycleerde stoffen (hoewel de fabrikant op een dag hoopt dat dit zal oplopen tot 100%) die verzameld werden via de inzamelboxen in de winkels. Sinds 2013 zou het bedrijf al tot 120 miljoen ton kledij verzameld en gerecycleerd hebben met zijn programma Garment Collecting, waarbij klanten recht hebben op 15% korting per binnengebrachte zak kledij.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]