H&M en Urban Media brengen ode aan Parisian Chic

Ter gelegenheid van de lancering van de nieuwe herfstcollectie dompelt H&M ons onder in het hart van de typische wijken van de modehoofdstad Parijs. Een kiosk werd geïnstalleerd in het station Antwerpen-Centraal en weerspiegelt perfect de Parijse geest als zijnde lichthoofdstad bij uitstek. Aangekleed in de kleuren van het merk, nodigt de kiosk reizigers en voorbijgangers uit om de nieuwste trends van het Zweedse merk te ontdekken, en dit op een LED-scherm met gigantische beelden. En wat zou Parijs zijn zonder zitbankjes? Het publiek kan zich neervlijen op een zitbankje, onlosmakelijk verbonden met de stad, om haar ervaring te vereeuwigen met een selfie voor de installatie.
De campagne loopt van 13 tot 26 september in Antwerpen-Centraal en is het resultaat van een samenwerking tussen H&M, Space, Outsight en Urban Media.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]