Ter gelegenheid van de lancering van de nieuwe herfstcollectie dompelt H&M ons onder in het hart van de typische wijken van de modehoofdstad Parijs. Een kiosk werd geïnstalleerd in het station Antwerpen-Centraal en weerspiegelt perfect de Parijse geest als zijnde lichthoofdstad bij uitstek. Aangekleed in de kleuren van het merk, nodigt de kiosk reizigers en voorbijgangers uit om de nieuwste trends van het Zweedse merk te ontdekken, en dit op een LED-scherm met gigantische beelden. En wat zou Parijs zijn zonder zitbankjes? Het publiek kan zich neervlijen op een zitbankje, onlosmakelijk verbonden met de stad, om haar ervaring te vereeuwigen met een selfie voor de installatie.
De campagne loopt van 13 tot 26 september in Antwerpen-Centraal en is het resultaat van een samenwerking tussen H&M, Space, Outsight en Urban Media.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]