Ter gelegenheid van de lancering van de nieuwe herfstcollectie dompelt H&M ons onder in het hart van de typische wijken van de modehoofdstad Parijs. Een kiosk werd geïnstalleerd in het station Antwerpen-Centraal en weerspiegelt perfect de Parijse geest als zijnde lichthoofdstad bij uitstek. Aangekleed in de kleuren van het merk, nodigt de kiosk reizigers en voorbijgangers uit om de nieuwste trends van het Zweedse merk te ontdekken, en dit op een LED-scherm met gigantische beelden. En wat zou Parijs zijn zonder zitbankjes? Het publiek kan zich neervlijen op een zitbankje, onlosmakelijk verbonden met de stad, om haar ervaring te vereeuwigen met een selfie voor de installatie.
De campagne loopt van 13 tot 26 september in Antwerpen-Centraal en is het resultaat van een samenwerking tussen H&M, Space, Outsight en Urban Media.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]