Er valt niet naast de campagne van H&M, Erdem Moralıoğlu en Baz Luhrmann te kijken. Space, Outsight, Urban Media en Clear Channel lieten zich niet onbetuigd.
Om de nieuwe collectie in samenwerking met designer Erdem Moralıoğlu te lanceren neemt H&M het publiek mee op een romantische escapade naar het Engelse platteland. Het magische universum van bloemen is te ontdekken in een unieke OOH-campagne met Urban Media en Clear Channel.
H&M brengt ons dit jaar een exclusieve capsule collectie in samenwerking met een gevierde designer: Erdem Moralıoğlu. De H&M x Erdem collectie is beschikbaar vanaf 2 november en is uitgebreid aanwezig in het straatbeeld. Een immense bache in hartje Brussel onthult de bloemenprints van de designer. Maar ook een gigantisch LED-scherm in Antwerpen en twee videowalls in Brussel zijn te bewonderen en tonen de teaser van de film geregisseerd door de visionaire Baz Luhrmann. Het geheel werd gedecoreerd met een bloemenveld in de kleuren van het Londense label.
De actie vindt plaats sinds 24 oktober en tot en met 2 november in Brussel en in Antwerpen, en is het resultaat van een samenwerking tussen H&M, Space, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]