HNST helemaal Good tijdens Black Friday

Zz zijn eerlijk, daar bij het jonge Belgische jeansmerk HNST: "We houden niet echt van zwarte vrijdag. Voor ons zijn grote verkoopevenementen, zoals Black Friday, een symptoom van een zieke industrie, een industrie die zichzelf heeft verloren in een almaar stijgend tempo van productie en consumptie. Om ruimte te maken voor nieuwigheden moeten merken af en toe korting geven op hun huidige collecties. Op grote verkoopevenementen zoals Black Friday gebruiken ze enorme kortingen om je te verleiden tot overconsumptie, door dingen te kopen die je eigenlijk niet nodig hebt of niet eens wilt. Ze laten je geloven dat je huidige kleren niet meer in de mode of zelfs functioneel zijn. Het addertje onder het gras is dat deze nieuwe stukken ontworpen zijn om een paar weken of maanden later hetzelfde doel te dienen."
De jeansbroeken van HNST gebruiken veel minder water dan veel andere merken. En dat werd door bureau Good uitgespeeld in een slimme Black Friday-campagne.
![]()

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]







