Zz zijn eerlijk, daar bij het jonge Belgische jeansmerk HNST: "We houden niet echt van zwarte vrijdag. Voor ons zijn grote verkoopevenementen, zoals Black Friday, een symptoom van een zieke industrie, een industrie die zichzelf heeft verloren in een almaar stijgend tempo van productie en consumptie. Om ruimte te maken voor nieuwigheden moeten merken af en toe korting geven op hun huidige collecties. Op grote verkoopevenementen zoals Black Friday gebruiken ze enorme kortingen om je te verleiden tot overconsumptie, door dingen te kopen die je eigenlijk niet nodig hebt of niet eens wilt. Ze laten je geloven dat je huidige kleren niet meer in de mode of zelfs functioneel zijn. Het addertje onder het gras is dat deze nieuwe stukken ontworpen zijn om een paar weken of maanden later hetzelfde doel te dienen."
De jeansbroeken van HNST gebruiken veel minder water dan veel andere merken. En dat werd door bureau Good uitgespeeld in een slimme Black Friday-campagne.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]