HNST helemaal Good tijdens Black Friday

Zz zijn eerlijk, daar bij het jonge Belgische jeansmerk HNST: "We houden niet echt van zwarte vrijdag. Voor ons zijn grote verkoopevenementen, zoals Black Friday, een symptoom van een zieke industrie, een industrie die zichzelf heeft verloren in een almaar stijgend tempo van productie en consumptie. Om ruimte te maken voor nieuwigheden moeten merken af en toe korting geven op hun huidige collecties. Op grote verkoopevenementen zoals Black Friday gebruiken ze enorme kortingen om je te verleiden tot overconsumptie, door dingen te kopen die je eigenlijk niet nodig hebt of niet eens wilt. Ze laten je geloven dat je huidige kleren niet meer in de mode of zelfs functioneel zijn. Het addertje onder het gras is dat deze nieuwe stukken ontworpen zijn om een paar weken of maanden later hetzelfde doel te dienen."
De jeansbroeken van HNST gebruiken veel minder water dan veel andere merken. En dat werd door bureau Good uitgespeeld in een slimme Black Friday-campagne.
![]()
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]