Hockey leren met Filip Joos?

De Red Lions hebben Belgische sportgeschiedenis geschreven en mogen zich trots wereldkampioen hockey noemen. Helaas is in België niet iedereen een grote hockeyfan. Aan het spektakel en spel zal het zeker niet liggen, maar misschien kennen we er gewoon te weinig van?
Om toch zoveel mogelijk Belgen fan te maken nog voor de finale, lanceerden Telenet Play Sports en TBWA een opvallende actie. Wie nog niets van hockey kende, kon de kwartfinales op een speciaal apart kanaal volgen met commentaar van voetbalkenner maar totale hockeyleek Filip Joos. Met behulp van ex-hockeydoelman Manu Leroy werd Filip Joos zo samen met de kijkers ingeleid in de wondere wereld van de Red Lions. Het hockey for dummies-kanaal werd gepromoot met opvallende banners op sociale media.
Credits
Play Sports Credits – Hockey For Dummies
Klant: Max Fauconnier, Marilyn Debisschop, Nathalie Rahbani,
Account: Soraya Hellara, Jochen De Greef
Creatie: David Maertens, Thomas Driesen
Design: Sebastien Bontemps, Xavier Pouleur
Creatief Directeur: Jeroen Bostoen
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]