De Red Lions hebben Belgische sportgeschiedenis geschreven en mogen zich trots wereldkampioen hockey noemen. Helaas is in België niet iedereen een grote hockeyfan. Aan het spektakel en spel zal het zeker niet liggen, maar misschien kennen we er gewoon te weinig van?
Om toch zoveel mogelijk Belgen fan te maken nog voor de finale, lanceerden Telenet Play Sports en TBWA een opvallende actie. Wie nog niets van hockey kende, kon de kwartfinales op een speciaal apart kanaal volgen met commentaar van voetbalkenner maar totale hockeyleek Filip Joos. Met behulp van ex-hockeydoelman Manu Leroy werd Filip Joos zo samen met de kijkers ingeleid in de wondere wereld van de Red Lions. Het hockey for dummies-kanaal werd gepromoot met opvallende banners op sociale media.
Credits
Play Sports Credits – Hockey For Dummies
Klant: Max Fauconnier, Marilyn Debisschop, Nathalie Rahbani,
Account: Soraya Hellara, Jochen De Greef
Creatie: David Maertens, Thomas Driesen
Design: Sebastien Bontemps, Xavier Pouleur
Creatief Directeur: Jeroen Bostoen
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]