Hoe bestreed Google in 2015 foute reclame?

Google lanceerde gisteren 'The Better Ads Report' op zijn officiele blog. Dat rapport bekijkt hoe het gesteld is met de maatregelen om te strijden tegen het verkeerd gebruik van reclame, zoals reclame dat valse producten promoot (denk maar aan de vele afslankingsmiddelen op televisie) of reclame die in de weg zit van content. Vorige jaar legde Google de focus op het betrappen van zo'n misleidende of slechte reclames om ze daarna via een combinatie van algoritmes te blokkeren. Het resultaat? Meer dan 10.000 websites met nepproducten werden geblokkeerd, net als zo’n 12 miljoen reclames voor illegale medicatie en een 30.000 sites die valse beloftes maakten omtrent gewichtsverlies. Ook meer dan 10.000 websites met aanbiedingen voor ongewenste software werden van het net gehaald.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]