Hoe gedijen media in Brugge?
Brugge is geen stad die ‘mediahub’ schreeuwt, en dat heeft zeker iets met het karakter van de lokale bevolking te maken. De Bruggelingen heten weliswaar fiere mensen te zijn, maar voelen blijkbaar niet de noodzaak om vaak in de schijnwerpers te staan.
Hoewel Roeselare en Kortrijk veruit de belangrijkste polen in het West-Vlaamse medialandschap zijn, is er voor de provinciehoofdplaats zeker ook een niet te versmaden rol weggelegd. Al lijken veel actoren er vooralsnog onder de radar te opereren. Buiten West-Vlaanderen is er relatief weinig aandacht voor wat er in Brugge gebeurt, maar dat komt wellicht omdat de zaken hier over het algemeen vrij vlot lopen, zo luidt het. “Bovendien zijn er weinig Brugse politici die als nationaal kopstuk worden uitgespeeld,” zegt correspondent Ken Pieters van Focus-WTV, de West-Vlaamse regionale televisiezender.
Lees het volledige artikel over Brugge als mediacity in PUB Magazine.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]