Hoe Google door de jaren heen veranderde

Google is gedurende de laatste 17 jaren veel veranderd: van het productenaanbod tot de algemene look en feel. Ook nu vond de internetgigant het nog eens tijd voor vernieuwing, en dus introduceerde het gisteren een nieuw logo en een nieuwe identiteit. Wie nu naar Google surft, ziet het oude logo verdwijnen en plaats ruimen voor een nieuwe, modernere variant, die nubeter moet passen bij het nieuwe tijdperk.
In een blogpost legt het bedrijf achter de zoekmachine uit waarom een nieuwe stijl nodig was: « Google was ooit een bestemming die je bereikte vanaf één apparaat: een computer. Vandaag gebruiken mensen echter diverse platforms, apps en apparaten voor interactie met onze producten. Je verwacht dat Google je zal helpen waar en wanneer je het nog hebt, of het nu via je mobiele telefoon, tv, horloge of computer is. Nu introduceren we een nieuwe identiteit die deze realiteit moet ondersteunen en moet tonen dat Google ook op de kleinste schermen werkt. » Google maakte ook een filmpje waarin het bedrijf toont hoe het de laatste jaren precies evolueerde.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]