Iedereen vraagt zich af wat nu de richtlijnen zijn voor een duurzame communicatie. Ter gelegenheid van Orbit by PUB, het evenement dat zich richt op duurzame ontwikkeling in marketing- en communicatiestrategieën, spreekt Stefaan Vandist, trend & innovation consultant, over post-authenticiteit. "Authenticiteit is de afgelopen 20 jaar een belangrijk begrip geweest op iedere marketingafdeling en tijdens heel wat briefings," stelt Stefaan Vandist vast. "Authenticiteit rijmde bovendien heel goed met duurzaamheid. Maar dankzij nieuwe inzichten in wetenschap en technologie, zijn innovatieve merken in staat een nieuwe generatie producten te ontwikkelen met enorme voorsprong op vlak van prijs, gebruiksgemak, gezondheid en duurzaamheid."

Stefaan Vandist
Stefaan Vandist komt concreet vertellen over post-authenticiteit, wat dat betekent, en hoe dit zuurstof en creativiteit biedt voor merken. En zoeken alle merken niet naar zuurstof in deze concurrentiële en digitale tijden? En hij spreekt met verstand van zaken. Stefaan Vandist werkte 10 jaar in de reclamesector als strategic planner en werkt vandaag als eenmansleger rond toekomstverkenning, innovatiestrategie en duurzaamheid. Afspraak op 25 oktober tijdens Orbit by PUB!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]