Orbit by PUB: op zoek naar post-authenticiteit

Iedereen vraagt zich af wat nu de richtlijnen zijn voor een duurzame communicatie. Ter gelegenheid van Orbit by PUB, het evenement dat zich richt op duurzame ontwikkeling in marketing- en communicatiestrategieën, spreekt Stefaan Vandist, trend & innovation consultant, over post-authenticiteit. "Authenticiteit is de afgelopen 20 jaar een belangrijk begrip geweest op iedere marketingafdeling en tijdens heel wat briefings," stelt Stefaan Vandist vast. "Authenticiteit rijmde bovendien heel goed met duurzaamheid. Maar dankzij nieuwe inzichten in wetenschap en technologie, zijn innovatieve merken in staat een nieuwe generatie producten te ontwikkelen met enorme voorsprong op vlak van prijs, gebruiksgemak, gezondheid en duurzaamheid."

Stefaan Vandist
Stefaan Vandist komt concreet vertellen over post-authenticiteit, wat dat betekent, en hoe dit zuurstof en creativiteit biedt voor merken. En zoeken alle merken niet naar zuurstof in deze concurrentiële en digitale tijden? En hij spreekt met verstand van zaken. Stefaan Vandist werkte 10 jaar in de reclamesector als strategic planner en werkt vandaag als eenmansleger rond toekomstverkenning, innovatiestrategie en duurzaamheid. Afspraak op 25 oktober tijdens Orbit by PUB!
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]