Orbit by PUB: op zoek naar post-authenticiteit
Iedereen vraagt zich af wat nu de richtlijnen zijn voor een duurzame communicatie. Ter gelegenheid van Orbit by PUB, het evenement dat zich richt op duurzame ontwikkeling in marketing- en communicatiestrategieën, spreekt Stefaan Vandist, trend & innovation consultant, over post-authenticiteit. "Authenticiteit is de afgelopen 20 jaar een belangrijk begrip geweest op iedere marketingafdeling en tijdens heel wat briefings," stelt Stefaan Vandist vast. "Authenticiteit rijmde bovendien heel goed met duurzaamheid. Maar dankzij nieuwe inzichten in wetenschap en technologie, zijn innovatieve merken in staat een nieuwe generatie producten te ontwikkelen met enorme voorsprong op vlak van prijs, gebruiksgemak, gezondheid en duurzaamheid."
Stefaan Vandist komt concreet vertellen over post-authenticiteit, wat dat betekent, en hoe dit zuurstof en creativiteit biedt voor merken. En zoeken alle merken niet naar zuurstof in deze concurrentiële en digitale tijden? En hij spreekt met verstand van zaken. Stefaan Vandist werkte 10 jaar in de reclamesector als strategic planner en werkt vandaag als eenmansleger rond toekomstverkenning, innovatiestrategie en duurzaamheid. Afspraak op 25 oktober tijdens Orbit by PUB!
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]