Hoe transparant is uw bedrijf?

Always-On Transparency Report II

News / Research

Always-On Transparency Report

Het Social Impact Team van Weber Shandwick presenteert een tweede Innovation Trends Report. Deze keer gaat het over Always-On Transparency. Het rapport gaat dieper in op het belang van transparantie bij het opbouwen van vertrouwen, geloofwaardigheid en het recht om te werken voor bedrijven, ngo’s, stichtingen en overheidsinstellingen. Wat verwachten 'wij' – consumenten en middenveldorganisaties – tegenwoordig van transparantie? Kunnen organisaties zich met communicatieprogramma’s onderscheiden van de anderen? Het rapport biedt data en een roadmap over hoe organisaties te werk kunnen gaan om van hun communicatieprogramma’s de nieuwe maatstaf voor transparantie te maken.

Het Social Impact Team van Weber Shandwick is een internationaal team dat corporate social responsibility, duurzaamheid en maatschappelijke problemen in kaart brengt en onderzoek doet naar de belangrijkste macrotrends die de toekomst van social impact work zullen vormen. Het team heeft het Innovation Trends Report samengesteld om bewustzijn te creëren en een dialoog te starten over de snel groeiende solution economy - multidisciplinaire en gecombineerde inspanningen van bedrijven, stichtingen, ngo’s en overheden om complexe maatschappelijke problemen op te lossen.