Hoe was 2015 voor Telenet?

Telenet

Media / News

Telenet

Naar jaarlijkse gewoonte ging het in 2015 weer vollenbak op de social media-kanalen van Telenet. Een goeie reden dus om de meest memorabele Facebook-posts en tweets nog eens op een rijtje te zetten, de leukste reacties te tonen en de likes en shares te tellen. Eveneens naar jaarlijkse gewoonte verwerkte These Days al deze info in een mooi en overzichtelijk social media-rapport.

2015 was het jaar van de iPhone 6S, de lancering van Play Sports, de #ChooseSides-campagne voor seizoen 5 van Game of Thrones, het Fanplan, leuke cartoons van Lectrr … en nog zoveel meer. Herbeleef alle leuke momenten via snap.telenet.be/snapbox/socialmediareport2015/

Telenet gebruikt z’n social media niet alleen om nieuws te delen - het aantal fans en volgers steeg tot 400.000 -, maar ook om te luisteren naar z’n klanten en te antwoorden op hun vragen. Met resultaat: uit een onderzoek van Coosto bleek onlangs nog dat Telenet zowel op Facebook als Twitter het meest social merk is, met een pak interacties én complimentjes van de fans als gevolg. Bij These Days zijn we, als een van de voornaamste social media-partners van Telenet, klaar om die lijn ook in 2016 vollenbak door te trekken.

SocialMediaReport_2015_2-2