Dentsu Aegis Network en het Institut des Hautes Etudes des Communications Sociales (IHECS) organiseren een Trend Talk in samenwerking met PUB, VOO en JCDecaux: ‘Innovation for connected brand experiences’ start op 19 april om 18u30 in het auditorium van het IHECS. Prof. dr. Marcel Saucet, expert in innovatie en digitale en guerillamarketing, spreekt er over de nieuwste ontwikkelingen in de digitale merkenbouw. De Californische dertiger staat aan het roer van het bureau Street Marketing by LCA Group en doceert aan de Universiteit van San Diego. Hij introduceerde het koekjesmerk Michel et Augustin in de Star Bucks van New York op basis van een ongeziene straatmarketingactie. Zijn boek Street Marketing: the Future of Guerilla Marketing and Buzz werd in de Verenigde Staten bekroond met een Best Book Award.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]