Dentsu Aegis Network en het Institut des Hautes Etudes des Communications Sociales (IHECS) organiseren een Trend Talk in samenwerking met PUB, VOO en JCDecaux: ‘Innovation for connected brand experiences’ start op 19 april om 18u30 in het auditorium van het IHECS. Prof. dr. Marcel Saucet, expert in innovatie en digitale en guerillamarketing, spreekt er over de nieuwste ontwikkelingen in de digitale merkenbouw. De Californische dertiger staat aan het roer van het bureau Street Marketing by LCA Group en doceert aan de Universiteit van San Diego. Hij introduceerde het koekjesmerk Michel et Augustin in de Star Bucks van New York op basis van een ongeziene straatmarketingactie. Zijn boek Street Marketing: the Future of Guerilla Marketing and Buzz werd in de Verenigde Staten bekroond met een Best Book Award.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]