Hoe zot is Base?

‘Hoe zot is dees?’ Een campagne los van de zwaartekracht, met in de beste mannelijke bijrollen een zwevende kantoorbediende, een arrogante beer en een overijverige fitnesscoach. Bizarre taferelen, veroorzaakt door een ongeziene promo van Base: smartphones voor amper 29 euro.
Base lanceert deze week z’n nieuwe campagne - ontwikkeld door DDB Brussels - rond een ijzersterke promotie. De provider verrast met ongeziene prijzen voor smartphones van topmerken, gecombineerd met een goedkoop abonnement. Met BASE 25 zijn klanten overal ‘mobiel’ en genieten ze van een perfect 4G-smartphone.
Base maakt die boodschap duidelijk aan de hand van een geïntegreerde campagne waar zowel televisie, outdoor als radio worden ingezet. De radiospotjes vindt u hier, de televisiespot hieronder...
Credits
Client: BASE
Client contact: Michel Moriaux, Isabelle Bacro
Agency: DDB Brussels
Creative director: Peter Ampe & Odin Saillé
Creative team: Tom Meijer & Silke Beurms
Copy FR: Jonathan d'Oultremont
Account team: Francis Lippens, Melissa Bekaert & Romy Vierhouten
Strategic director: Dominique Poncin
TV producer: Brigitte Verduyckt
PR: Kenn Van Lijsebeth
Production company Radio: Sonicville
Radio Coach: Thierry Van Durme
Production company TVC: Wenneker
Director: Hans Knaapen

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


