Hoe zot is Base?

Hoezotisdees-Base

Crea / News

Hoezotisdees-Base ‘Hoe zot is dees?’ Een campagne los van de zwaartekracht, met in de beste mannelijke bijrollen een zwevende kantoorbediende, een arrogante beer en een overijverige fitnesscoach. Bizarre taferelen, veroorzaakt door een ongeziene promo van Base: smartphones voor amper 29 euro.

Base lanceert deze week z’n nieuwe campagne - ontwikkeld door DDB Brussels - rond een ijzersterke promotie. De provider verrast met ongeziene prijzen voor smartphones van topmerken, gecombineerd met een goedkoop abonnement. Met BASE 25 zijn klanten overal ‘mobiel’ en genieten ze van een perfect 4G-smartphone.

Base maakt die boodschap duidelijk aan de hand van een geïntegreerde campagne waar zowel televisie, outdoor als radio worden ingezet. De radiospotjes vindt u hier, de televisiespot hieronder...

Credits

Client: BASE

Client contact: Michel Moriaux, Isabelle Bacro

Agency: DDB Brussels

Creative director: Peter Ampe & Odin Saillé

Creative team: Tom Meijer & Silke Beurms

Copy FR: Jonathan d'Oultremont

Account team: Francis Lippens, Melissa Bekaert & Romy Vierhouten

Strategic director: Dominique Poncin

TV producer: Brigitte Verduyckt

PR: Kenn Van Lijsebeth

Production company Radio: Sonicville

Radio Coach: Thierry Van Durme

Production company TVC: Wenneker

Director: Hans Knaapen