Hola pola voor de radio van Coca-cola

Nadat Leo Burnett Brussels een nieuwe tagline bedacht ‘leef hola pola met Coca-Cola zero sugar’ voor de TV commercials, werd het ook gevraagd om een radiocampagne te bedenken. De radiocampagne ondersteunt de TV commercial en moet ervoor zorgen dat meer mensen Coca-Cola Zero uitproberen. En dat op een aanstekelijke tune van Queen, “I Want To Break Free”. Op antenne: zes (drie NL en drie FR) 25”-spots waarin situaties worden voorgesteld die nog niet eerder zijn uitgeprobeerd. Beluister het resultaat hier.
Credits
Client: Coca-Cola Zero
Contacts: Anouk Van Hauteghem, Jolien Schelstraete
Agency: Leo Burnett Brussels
CD: Niels Schreyers, Lennert Vedts, Sophie De Plecker
Creation: Tom Garcia, Yannick De Haes, Julian Lesceux
Account: Johannes Verhauwaert, Meriem Oucharif
Sound studio: Prodigious
Producer: Saartje Goris, Tom Garcia
Sound: Alain Guillaume
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]