Nadat Leo Burnett Brussels een nieuwe tagline bedacht ‘leef hola pola met Coca-Cola zero sugar’ voor de TV commercials, werd het ook gevraagd om een radiocampagne te bedenken. De radiocampagne ondersteunt de TV commercial en moet ervoor zorgen dat meer mensen Coca-Cola Zero uitproberen. En dat op een aanstekelijke tune van Queen, “I Want To Break Free”. Op antenne: zes (drie NL en drie FR) 25”-spots waarin situaties worden voorgesteld die nog niet eerder zijn uitgeprobeerd. Beluister het resultaat hier.
Credits
Client: Coca-Cola Zero
Contacts: Anouk Van Hauteghem, Jolien Schelstraete
Agency: Leo Burnett Brussels
CD: Niels Schreyers, Lennert Vedts, Sophie De Plecker
Creation: Tom Garcia, Yannick De Haes, Julian Lesceux
Account: Johannes Verhauwaert, Meriem Oucharif
Sound studio: Prodigious
Producer: Saartje Goris, Tom Garcia
Sound: Alain Guillaume
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]