Nadat Leo Burnett Brussels een nieuwe tagline bedacht ‘leef hola pola met Coca-Cola zero sugar’ voor de TV commercials, werd het ook gevraagd om een radiocampagne te bedenken. De radiocampagne ondersteunt de TV commercial en moet ervoor zorgen dat meer mensen Coca-Cola Zero uitproberen. En dat op een aanstekelijke tune van Queen, “I Want To Break Free”. Op antenne: zes (drie NL en drie FR) 25”-spots waarin situaties worden voorgesteld die nog niet eerder zijn uitgeprobeerd. Beluister het resultaat hier.
Credits
Client: Coca-Cola Zero
Contacts: Anouk Van Hauteghem, Jolien Schelstraete
Agency: Leo Burnett Brussels
CD: Niels Schreyers, Lennert Vedts, Sophie De Plecker
Creation: Tom Garcia, Yannick De Haes, Julian Lesceux
Account: Johannes Verhauwaert, Meriem Oucharif
Sound studio: Prodigious
Producer: Saartje Goris, Tom Garcia
Sound: Alain Guillaume
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]