Holy Cow!

Media / News

Lap, wat gooien ze nu weer op onze werktafel! Een koe! Om te lachen! Dat zullen we nog eens zien... Ha, allemaal artikels over humor in reclame. De mening van Jens Mortier, Ifke Nauwelaerts, Elke Eens, Gea Massy, Johan Roelandt, Olivier Vozzella, Emilie Croon, Florence Mendez, Béatrice Delvaux en cartoonisten Lectrr, Jeroom, Klier en Ilah. Van Bernard Querton, Erik Dams en Jean Roman Cally. Pfff, allemaal om te lachen, hoor.

Gelukkig staan er ook serieuze dingen in het nieuwste nummer van PUB Magazine. Zo tonen Damien Ronday en Iwein Vandevyver enkele mooie campagnes uit binnen- en buitenland. Er is een heel dossier over sonic branding, naar aanleiding van Soniq en de eerste editie van de Soniq Award. Er is een interview met Nadja Lossgott en Nicolas Hulley van AMV BBDO in Londen, PUB sprak met Conner Rousseau (de jonge en ambitieuze voorzitter van de Vlaamse socialisten) en we chechten het HR-beleid bij bureaus als TBWA en Havas, naar aanleiding van Voices of Our Industry. We trokken naar evencity Charleroi, lieten Joe La Pompe campagnes opsnorren over besmettelijke ziektes, we trokken naar de familie achter Carré Associates en we versierden een blind date tussen Annick Bongers (SBS) en Eveline De Ridder (Whyte). Zo, toch nog interessant om te lezen, dat nieuwe nummer van PUB!