Honourable Mention voor WeWantMore en Loop Earplugs op Creative Review Annual Awards

Awards / News

De jaarlijkse Annual Awards van Creative Review zijn al meer dan 20 jaar een van de meest gerespecteerde vakprijzen binnen de creatieve industrie. Met de rebranding van Loop Earplugs behaalt WeWantMore als enige Belgische studio een Honourable Mention in de categorie Design (Brand Identity, Rebrand).

Creative Review is een tweemaandelijks print magazine en website uit de UK. Het magazine richt zich op commerciële creativiteit, met aandacht voor design, reclame, fotografie, branding, digitale producten, film en gaming. Het platform prijst jaarlijks het sterkste werk uit de creatieve industrie met The Annual Awards.

Dit jaar werden in totaal 14 Winners en 90 Honourable Mentions bekroond binnen 4 categorieën: Advertising, Craft, Creative Effectiveness and Design. Deze worden naar jaarlijkse gewoonte door Creative Review gebundeld in de publicatie The Annual.

Loop Earplugs – opgericht door Maarten Bodewes en Dimitri O als antwoord op de zoektocht naar stijlvolle kwalitatieve en comfortabele oordopjes – moest zichzelf heruitvinden tijdens de uitdagende Covid-tijden en verlegden hun focus van festivals en concerten naar oordopjes voor dagelijks gebruik. Hiervoor werkten ze samen met de Antwerpse design studio WeWantMore aan een nieuwe merkidentiteit met een bijhorend verpakkingsontwerp. In een productcategorie waar merken vooral rust willen uitstralen, koos Loop voor een krachtige identiteit. Vanuit de kerngedachte ‘loud & proud’ kreeg het merk een energiek, kleurrijk en vooral eigenzinnig kantje.

Bekijk hier de volledige Loop Earplugs rebranding.