Geen PUBNews op donderdag 1 en vrijdag 2 november. Om de tijd te doden: ter gelegenheid van Halloween maakten medewerkers van bureau MeringCarson in de Verenigde Staten een reeks mini-horrorfilms van 6 seconden (de ideale duurtijd voor een preroll, volgens de huidige trend). Dertig medewerkers van het bureau namen deel. Ze kregen elk een budget van 50 dollar.
« We waren bezig met het ontwerpen van een 6-seconden spot voor Visit Californi. Al snel werd deze 6-seconden videotrend en de steeds korter wordende aandachtsspanne een echt gespreksonderwerp in het bureau. Wat op zijn beurt leidde tot het idee van een festival van korte horrorfilms, het 06 Horror Film Festival, » zei creatief directeur Kerry Krasts.
Ontdek de films hier! En stemmen kan ook!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]