Geen PUBNews op donderdag 1 en vrijdag 2 november. Om de tijd te doden: ter gelegenheid van Halloween maakten medewerkers van bureau MeringCarson in de Verenigde Staten een reeks mini-horrorfilms van 6 seconden (de ideale duurtijd voor een preroll, volgens de huidige trend). Dertig medewerkers van het bureau namen deel. Ze kregen elk een budget van 50 dollar.
« We waren bezig met het ontwerpen van een 6-seconden spot voor Visit Californi. Al snel werd deze 6-seconden videotrend en de steeds korter wordende aandachtsspanne een echt gespreksonderwerp in het bureau. Wat op zijn beurt leidde tot het idee van een festival van korte horrorfilms, het 06 Horror Film Festival, » zei creatief directeur Kerry Krasts.
Ontdek de films hier! En stemmen kan ook!
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]