Horror in primetime

Na de dromerige roadmovie uit 2011 en de enerverende lampen uit 2013 gooit reclamebureau AB voor Recupel het creatieve roer volledig om met een nieuwe reclamecampagne, ditmaal in een regie van regisseur Guy Goossens. Daarin krijgen de intussen bekende figuren in lampenpak een nieuwe invulling. Letterlijk zelfs, want voor het eerst zijn het allemaal dames. Het resultaat: over-the-top horror die de primetime-kijker beslist nog even wakker zal houden. Allemaal voor het goede doel!
Credits:
Client: Recupel
Contacts: Katrien Verfaillie
Agency: AB
Creative director: Piet Coucke
Artdirector: Mike Bral
Copywriter: Marc Pauwels
Accountdirector: Brigitte De Paepe
TV production company: Ristretto
TV producer: Lies Bronselaer
Regie: Guy Goossens
Media: tv, internet (prerolls)
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]