Horror in primetime


Na de dromerige roadmovie uit 2011 en de enerverende lampen uit 2013 gooit reclamebureau AB voor Recupel het creatieve roer volledig om met een nieuwe reclamecampagne, ditmaal in een regie van regisseur Guy Goossens. Daarin krijgen de intussen bekende figuren in lampenpak een nieuwe invulling. Letterlijk zelfs, want voor het eerst zijn het allemaal dames. Het resultaat: over-the-top horror die de primetime-kijker beslist nog even wakker zal houden. Allemaal voor het goede doel!
Credits:
Client: Recupel
Contacts: Katrien Verfaillie
Agency: AB
Creative director: Piet Coucke
Artdirector: Mike Bral
Copywriter: Marc Pauwels
Accountdirector: Brigitte De Paepe
TV production company: Ristretto
TV producer: Lies Bronselaer
Regie: Guy Goossens
Media: tv, internet (prerolls)

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



