Na de dromerige roadmovie uit 2011 en de enerverende lampen uit 2013 gooit reclamebureau AB voor Recupel het creatieve roer volledig om met een nieuwe reclamecampagne, ditmaal in een regie van regisseur Guy Goossens. Daarin krijgen de intussen bekende figuren in lampenpak een nieuwe invulling. Letterlijk zelfs, want voor het eerst zijn het allemaal dames. Het resultaat: over-the-top horror die de primetime-kijker beslist nog even wakker zal houden. Allemaal voor het goede doel!
Credits:
Client: Recupel
Contacts: Katrien Verfaillie
Agency: AB
Creative director: Piet Coucke
Artdirector: Mike Bral
Copywriter: Marc Pauwels
Accountdirector: Brigitte De Paepe
TV production company: Ristretto
TV producer: Lies Bronselaer
Regie: Guy Goossens
Media: tv, internet (prerolls)
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]