Hotel Hungaria oogst drie frisse imagospots voor Aveve

Crea / News

Wie zijn eigen gegrilde courgettes eet, weet dat een moestuin een briljante investering is. En wie het goeie leven leeft, weet dat een cake gemaakt met de kakelverse eitjes van je eigen kippen gegarandeerd complimenten oogst. Aveve heeft alles in huis om dat plezier te laten groeien. Hotel Hungaria vertaalde die plezierige belofte in drie nieuwe imagospots.

‘Hier groeit plezier’, dat is de baseline van Aveve. Plezier is genieten van geven en krijgen. Van zaaien en met je oogst iedereen aan tafel krijgen. Van huisdieren verwennen en gezelschap krijgen. Van zelf brood bakken en er bakken smiles voor terugkrijgen. Aveve helpt z’n klanten met veel plezier om al die zalige momenten te beleven.

Die tuin, dier en bakbelevenissen, die authentieke koestermomentjes werden door Hotel Hungaria in drie imagospots gegoten. “Aveve verkoopt niet gewoon tomaten en broodmix, maar wel alles wat je nodig hebt voor een gezellig avondje bruchetta’s smullen met vrienden,” zegt Bout Holtof, creatief directeur bij Hotel Hungaria, “De spots werden mini-verhaaltjes die ons allemaal moeten aanzetten om samen meer mooie momenten te beleven.”

De imagospots – al duren ze elk maar 20 seconden – brengen een welgekomen rust in de reclamedrukte. Het zijn kleine momentjes om even stil te staan bij de momenten die echt belangrijk zijn, en zo hopelijk nog meer tuin-, dier- en bakliefhebbers te kweken.

“De drie nieuwe imagospots, vol authentieke koestermomentjes, vullen onze nieuwe baseline ‘Hier groeit plezier’ precies in zoals we voor ogen hadden. Dankzij een knap staaltje teamwork tussen Hotel Hungaria en Aveve ontstond er een mooi groeiproces van briefing naar het visualiseren van toegankelijke én emotionele miniverhaaltjes. Dat leidde tot drie aanstekelijke spots die samen onze kernwaarden uitdragen,” besluit Lut Van Camp, marketing coördinator bij Aveve Retail.

Credits

Klant: Aveve

Bureau: Hotel Hungaria

Creatief Directeur: Bout Holtof

Strategie: Joris Joosten

Account team: Aline Huls, Lore Peersman

Executive producer: Lieke Lens

Producer: Julie Desendere

Regisseur: Dieter Decostere

DOP: David Doom

Focus puller: Vincent-Aaron Segers

Grading: Florian Keirse

Editor: Maarten Janssens & Niel Verduyckt

Radioproductie en audio: Studio Helsinki