Voor ‘t eerst zijn de biovelden en de lekker gezonde gerechten van Foodmaker te zien in drie overheerlijke televisiespots waarvan het water je in de mond loopt. Afkruiden deed Hotel Hungaria met de typische Jeroom-touch.
Foodmaker, aka The Good Food Fighters, voert elke dag strijd om gezond eten makkelijker én lekkerder te maken dan ongezond eten. Verse gember, zoete aardappelen… heel wat ingrediënten van de warme en koude gerechten worden lokaal geteeld op hun eigen biovelden. Vervolgens worden ze kraakvers bereid in de keuken van Foodmaker in Westerlo. En dat zonder smaakversterkers. Het verhaal van al dat overheerlijke en plantaardige lekkers van hier vertelt Hotel Hungaria in samenwerking met Studio Wauters en Jeroom in drie televisiespots. In één trek worden de nieuwe app, de alsmaar groeiende restaurantketen en de samenwerking met Delhaize in de kijker gezet. Zo is Foodmaker alweer een klein stapje dichter bij hun missie: gezonde voeding voor iedereen toegankelijk maken.
Online krijgen de spots een (ezels)staartje.
De drie 30-seconden spots krijgen digitaal en op de televisieschermen in de Foodmaker-restaurants een extended version van 90 seconden. Verwacht je aan iets met ezels melken, ezel-rijden en een hele stapel kartonnen dozen. Zeker kijken dus. En vooral proeven. “Begin april hebben we samen met Hotel Hungaria bekeken hoe we de klantbeleving in onze restaurants en online nog konden versterken. Zij hielpen ons met de opening van een nieuw restaurant, onze huisstijl en het marketingplan voor onze mobile app. We kennen Hotel Hungaria allemaal van hun videoproducties, dus waren zij ook de aangewezen partij om onze eerste tv-spot mee te produceren. We hebben heel wat nieuwigheden om aan te kondigen en zijn blij om dit met een creatief concept op tv te kunnen doen”, zegt Lieven Vanlommel, CEO bij Foodmaker.
Foodmaker TVC Delhaize
Foodmaker online Delhaize
Foodmaker TVC restaurants
Foodmaker online restaurants
Foodmaker TVC app
Foodmaker online app
CREDIT LIST
Klant: Foodmaker
Bureau: Hotel Hungaria
Creatief Directeur: Bout Holtof, Jeroom Snelders
Creatie: Eva De Jonckheere
Account team: Flup Coppens, Laura Dabekaussen
Executive producer: Ines Peeters
Producer: Astrid Claes, Lena Pletinck
Film Studio: Studio Wauters
Regisseur: Christophe Baggerman
DOP: Brent Van den Abbeele
Klankman: Ben Joos
MUA: Belinda De Ryck
Grading: Dries Noteboom
Editor: Bram Dutry
Audio: Erik Verheyden
Motion design: Sam Vermeylen
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]