Hou je ogen open om bomen te redden

De WWF is begin deze zomer in samenwerking met FSC België (Forest Stewardship Council) een nationale campagne gestart om een duurzaam en verantwoord bosbeheer te promoten. De campagne vraagt de klanten van grote winkelketen om hun ogen open te houden als ze hout of producten op basis van hout kopen. Ze moedigt hen aan deze alleen te kopen als ze het label FSC dragen.
De ontbossing en achteruitgang van 's werelds bossen en wouden blijft een enorm probleem. Die evolutie stoppen is nochtans één van de doeltreffendste manieren om ons klimaat te beschermen. Meer dan 1,6 miljard mensen over de hele wereld zijn rechtstreeks afhankelijk van bossen en wouden, net als honderdduizenden soorten dieren en planten - waarvan er vele sterk bedreigd zijn. Door hout en producten op basis van hout te verkiezen, kunnen u en ik de problemen mee helpen oplossen.
Bureau van dienst is Federate. De campagne omvat drie grappige advertenties. Die kunt u in in de meeste winkels van Brico, Casa et Carrefour zien.
Credits
Advertised brand: WWF BELGIUM
Client Contact : CAROLE DETROZ, CHARLOTTE GIJSSELS, CHARLES SNOECK, JULIE VAN KEMPEN
Advertising Agency: FEDERATE, BRUSSELS, BELGIUM
Agency website: www.federate.eu
Creative Director: DENIS DUBRULLE, THOMAS DANTHINE
Creation : DENIS DUBRULLE, THOMAS DANTHINE
Graphic Design : AURELIE PRESTIGIACOMO
Project Management : YANA HUYGENS
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]