We weten het al langer dan vandaag: de datarevolutie is volop bezig en zal onze economie en samenleving nog grondig beïnvloeden. Data groeien explosief en zijn de kennis van de toekomst. Daarom maakte communicatiebureau D'M&S u graag duidelijk hoe u er creatief mee omgaat en de inzichten ervan optimaal gebruikt voor marketing- en salesdoeleinden. Er zijn twee sessies: op 12 oktober in Brussel en op 17 oktober in Brugge. Sprekers zijn onder meer Filip Van den Abeele, Clo Willaerts en Lisa De Wachter.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]