HP en Clear Channel zien het groots

HP ziet het groots en kiest voor de oplossingen van Big Play om zijn laatste computer te promoten, de EliteBook x360. Op strategische locaties in Brussel vergroten de I-CONIC en de tijdelijke schermen de impact van de HP-campagne in hartje hoofdstad én langs de belangrijkste verkeersassen van de stad.
Van het De Brouckèreplein tot de Van Praetbrug, van Delta tot het Stefaniaplein met het tijdelijke Urban Media-scherm: in totaal zullen meer dan 90.000 spotjes na afloop van de campagne zijn uitgezonden.
Play, het digitale merk van Clear Channel, garandeert met zijn diverse aanbod op alle dragers altijd een aankoopflexibiliteit waarbij men typische doelgroepen heel sterk kan specifiëren. Christophe Nolf, client service manager bij Outsight, en Gert Heyligen, media account manager bij OMD, leggen uit: « We hebben voor deze vier digitale schermen gekozen omwille van hun strategische locaties die garant staan voor een hoge visibiliteit. Hun impact laat ons toe het unieke design van de laptop EliteBook x360 in de kijker te zetten. »
De campagne vindt plaats sinds 5 en tot 25 juni en is het resultaat van een samenwerking tussen Hewlett-Packard, OmnicomMediaGroup, Outsight, Urban Media en Clear Channel.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


