HP ziet het groots en kiest voor de oplossingen van Big Play om zijn laatste computer te promoten, de EliteBook x360. Op strategische locaties in Brussel vergroten de I-CONIC en de tijdelijke schermen de impact van de HP-campagne in hartje hoofdstad én langs de belangrijkste verkeersassen van de stad.
Van het De Brouckèreplein tot de Van Praetbrug, van Delta tot het Stefaniaplein met het tijdelijke Urban Media-scherm: in totaal zullen meer dan 90.000 spotjes na afloop van de campagne zijn uitgezonden.
Play, het digitale merk van Clear Channel, garandeert met zijn diverse aanbod op alle dragers altijd een aankoopflexibiliteit waarbij men typische doelgroepen heel sterk kan specifiëren. Christophe Nolf, client service manager bij Outsight, en Gert Heyligen, media account manager bij OMD, leggen uit: « We hebben voor deze vier digitale schermen gekozen omwille van hun strategische locaties die garant staan voor een hoge visibiliteit. Hun impact laat ons toe het unieke design van de laptop EliteBook x360 in de kijker te zetten. »
De campagne vindt plaats sinds 5 en tot 25 juni en is het resultaat van een samenwerking tussen Hewlett-Packard, OmnicomMediaGroup, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]