Huawei lanceert StorySign voor dove kinderen

Huawei lanceerde StorySign; een app die het voorleesmoment verrijkt van dove kinderen en hun ouders. De applicatie maakt deel uit van een grote eindejaarcampagne rond geletterdheid bij dove kinderen. Centraal staat een campagnefilm die geregisseerd werd door Chris Overton, bekend voor zijn veelgeprezen kortfilm The Silent Child, waarvoor hij een Oscar kreeg. In België werkt Huawei samen met voetbalclub Anderlecht rond een speciale wedstrijd voor dove supporters, en met Musketon, die samen met zijn Ship Of Fools-gezelschap werkt aan een wall-painted animation.

https://youtu.be/fkKun5OomOQ
https://youtu.be/HxXmOxqO_1I
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]