Huawei lanceerde StorySign; een app die het voorleesmoment verrijkt van dove kinderen en hun ouders. De applicatie maakt deel uit van een grote eindejaarcampagne rond geletterdheid bij dove kinderen. Centraal staat een campagnefilm die geregisseerd werd door Chris Overton, bekend voor zijn veelgeprezen kortfilm The Silent Child, waarvoor hij een Oscar kreeg. In België werkt Huawei samen met voetbalclub Anderlecht rond een speciale wedstrijd voor dove supporters, en met Musketon, die samen met zijn Ship Of Fools-gezelschap werkt aan een wall-painted animation.
https://youtu.be/fkKun5OomOQ
https://youtu.be/HxXmOxqO_1I
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]