Humo lanceert een nieuwe televisiecampagne, van de hand van Mortierbrigade, om zijn online abonnementen te promoten. Hoofdpersonage dit keer is niemand minder dan Bart De Wever... En ja, ze hebben u weer 'bait' gehad.
Credits :
Client: Humo
Client contacts: Dave Peeters, Elvira Torfs
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Danny Vissers , Tom Meijer, Jesse Van Gysel
Producer: Margot Van Daele
Digital Project Manager: Melissa Tack
Productie partner : fledge.tv & 2 Frame
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]