Humo en Mortierbrigade op zoek naar het ideale formaat
Goed nieuws! De complete papieren Humo is nu ook beschikbaar in een handig broekzakformaat, verrijkt met video, audio, animaties en podcasts. Maar om daar te geraken was er een heus proces van trial en error nodig.
In de campagne van Mortierbrigade zien en horen we allerlei formaten die werden uitgetest. Van het doedelzak- tot lijkzak-, balzak-, frietzak-, en Kazakformaat. Helaas met weinig succes. En toen kwam - hallelujah! - het broekzakformaat. De beelden werden gemaakt door Kaat Pype, in haar gekende stijl, in samenwerking met productiehuis Who Killed Joe.
Credits
Client: HUMO
Client contacts: Dave Peeters, Elvira Torfs, Katrijn Vrints
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster Creatives: Jannis Min Jou, Thomas De Boeck
Producer: Tuyen Pham & Lore Debulpaep Strategy: Chenling Zhang
Production: Who Killed Joe
Producer: David Vermander & Niki Michiels
Fotografie: Kaat Pype
Design: Vito Latorrata & Patrick Downie
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]