Om zoveel mogelijk verse Humo-abonnees te lokken doken Humo en Mortierbrigade de studio in. Ze maakten een nieuwe versie van Flip Kowliers klassieker ‘Mo Ba Nin’. Naar de bescheiden mening van Mortierbrigade is deze nieuwe release nog net iets beter dan het origineel. Want wist je dat je al een Humo-abonnee kan zijn voor maar 4 euro? Abonnee ‘t is geen waar? A boja! Luister of kijk maar hieronder.
Credits
Client: HUMO
Client contacts: Dave Peeters, Robin Hoolwerf
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Morgane Choppinet, Toon Vanpoucke
Account Director: Evelyn Savels
Account manager: Lise Vanaverbeke
Account executive: Quentin Donckerwolcke
Design: Kaat Scheurs
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata
Editor: Hoyhym Ho
Music: Flip Kowlier
Soundstudio: Het Geluidshuis
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]