HUMO en Mortierbrigade releasen exclusieve remake van Flip Kowliers ‘Mo Ba Nin’.

Crea / News

Om zoveel mogelijk verse Humo-abonnees te lokken doken Humo en Mortierbrigade de studio in. Ze maakten een nieuwe versie van Flip Kowliers klassieker ‘Mo Ba Nin’. Naar de bescheiden mening van Mortierbrigade is deze nieuwe release nog net iets beter dan het origineel. Want wist je dat je al een Humo-abonnee kan zijn voor maar 4 euro? Abonnee ‘t is geen waar? A boja! Luister of kijk maar hieronder.

Credits

Client: HUMO

Client contacts: Dave Peeters, Robin Hoolwerf

Agency: mortierbrigade

Partner & CEO: Jens Mortier

Partner & Executive Creative Director: Joost Berends

Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster

Creatives: Morgane Choppinet, Toon Vanpoucke

Account Director: Evelyn Savels

Account manager: Lise Vanaverbeke

Account executive: Quentin Donckerwolcke

Design: Kaat Scheurs

Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata

Editor: Hoyhym Ho

Music: Flip Kowlier

Soundstudio: Het Geluidshuis