Om zoveel mogelijk verse Humo-abonnees te lokken doken Humo en Mortierbrigade de studio in. Ze maakten een nieuwe versie van Flip Kowliers klassieker ‘Mo Ba Nin’. Naar de bescheiden mening van Mortierbrigade is deze nieuwe release nog net iets beter dan het origineel. Want wist je dat je al een Humo-abonnee kan zijn voor maar 4 euro? Abonnee ‘t is geen waar? A boja! Luister of kijk maar hieronder.
Credits
Client: HUMO
Client contacts: Dave Peeters, Robin Hoolwerf
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Morgane Choppinet, Toon Vanpoucke
Account Director: Evelyn Savels
Account manager: Lise Vanaverbeke
Account executive: Quentin Donckerwolcke
Design: Kaat Scheurs
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata
Editor: Hoyhym Ho
Music: Flip Kowlier
Soundstudio: Het Geluidshuis
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]