Humo houdt van Louis Paul Boon en Sasha Grey

Crea / News

tennis_lr humoBij Humo zitten 10 weken lang erotische meesterwerken, van Louis Paul Boon tot Sasha Grey. mortierbrigade ontwikkelde een printcampagne die de zinnen slim bespeelt, zoals we hier al eerder aankondigden.

dekker_lr humo lotto_lr humo
michael-stipe_lr humo
Nog even alles op een rij, aangevuld met mooi nieuw beeldmateriaal: op één pagina zien we de aankondiging van de boekenactie. En op de pagina ernaast een advertentie van een ander merk. De combinatie van de twee prikkelt de verbeelding, en da's precies wat de boeken ook doen. En wie verder leest in Humo wordt nog meer geprikkeld. Daar wordt de boekenactie suggestief aangekondigd naast foto’s uit de artikels van het magazine.

wortel_lr

sting_lr humoMet de hulp van De Persgroep Advertising deden verschillende adverteerders mee: onder meer Lotto, Bicky en Lidl. Sterk staaltje mediacreativiteit, vinden ze bij mortierbrigade. En wie zijn wij om hen tegen te spreken...

melk_lr humo

vrijheidsbeeld_lr humo

 

Credits

Advertiser: Humo

Client: Katrijn Vrints, Elvira Torfs, Thomas Van Campenhout

Agency: mortierbrigade

Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster

Creative teams: Yana Gestels, Jesse Van Gysel

DTP: Vito Latorrata

Agency producer: Eline Rousseau, Lies Bernaer

Photographer: Hatim Boubakra

Radio production: Geluidshuis

basicfit_lr humo