Humo prikkelt de verbeelding

HUMO_Liever_Lust

Crea / News

HUMO_Liever_Lust
Print is not dead! Bij Humo zitten 10 weken lang erotische meesterwerken, van Louis Paul Boon tot Sasha Greymortierbrigade ontwikkelde een printcampagne die de zinnen slim bespeelt.  Op één pagina zien we de aankondiging van de boeken-actie. En op de pagina ernaast een advertentie van een ander merk. De combinatie van de twee prikkelt de verbeelding, en da's precies wat de boeken ook doen.

HUMO_Liever_LustMet de hulp van De Persgroep Advertising deden verschillende adverteerders mee, zoals Selexion, Lotto en Lidl.

HUMO_Liever_LustCredits

Advertiser: Humo

Client: Katrijn Vrints, Elvira Torfs, Thomas Van Campenhout

Agency: mortierbrigade

Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster

Creative teams: Yana Gestels, Jesse Van Gysel

DTP: Vito Latorrata

Agency producer: Eline Rousseau, Lies Bernaer

Radio production: Geluidshuis