Print is not dead! Bij Humo zitten 10 weken lang erotische meesterwerken, van Louis Paul Boon tot Sasha Grey. mortierbrigade ontwikkelde een printcampagne die de zinnen slim bespeelt. Op één pagina zien we de aankondiging van de boeken-actie. En op de pagina ernaast een advertentie van een ander merk. De combinatie van de twee prikkelt de verbeelding, en da's precies wat de boeken ook doen.
Met de hulp van De Persgroep Advertising deden verschillende adverteerders mee, zoals Selexion, Lotto en Lidl.
Credits
Advertiser: Humo
Client: Katrijn Vrints, Elvira Torfs, Thomas Van Campenhout
Agency: mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creative teams: Yana Gestels, Jesse Van Gysel
DTP: Vito Latorrata
Agency producer: Eline Rousseau, Lies Bernaer
Radio production: Geluidshuis
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]