Print is not dead! Bij Humo zitten 10 weken lang erotische meesterwerken, van Louis Paul Boon tot Sasha Grey. mortierbrigade ontwikkelde een printcampagne die de zinnen slim bespeelt. Op één pagina zien we de aankondiging van de boeken-actie. En op de pagina ernaast een advertentie van een ander merk. De combinatie van de twee prikkelt de verbeelding, en da's precies wat de boeken ook doen.
Met de hulp van De Persgroep Advertising deden verschillende adverteerders mee, zoals Selexion, Lotto en Lidl.
Credits
Advertiser: Humo
Client: Katrijn Vrints, Elvira Torfs, Thomas Van Campenhout
Agency: mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creative teams: Yana Gestels, Jesse Van Gysel
DTP: Vito Latorrata
Agency producer: Eline Rousseau, Lies Bernaer
Radio production: Geluidshuis
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]