Humoristisch of choquerend einde?

Er is een terugkerend debat rond de sensibilisering van mensen in het verkeer. Moeten we hen choqueren of eerder doen lachen? Om deze vraag te beantwoorden, vroeg het AWSR (l’Agence Wallonne pour la Sécurité Routière) advies aan onze Waalse landgenoten aan de hand van een sensibiliseringscampagne rond snelheid, gemaakt door 20Something. Die stelt twee verschillende eindes voor, waaruit zij mochten kieze welke het meeste impact had. Een dubbele primeur voor het AWSR, dat normaal gezien eerder de kaart van de humor trekt. Benieuwd? Bekijk dan zeker deze teaser.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]