Er is een terugkerend debat rond de sensibilisering van mensen in het verkeer. Moeten we hen choqueren of eerder doen lachen? Om deze vraag te beantwoorden, vroeg het AWSR (l’Agence Wallonne pour la Sécurité Routière) advies aan onze Waalse landgenoten aan de hand van een sensibiliseringscampagne rond snelheid, gemaakt door 20Something. Die stelt twee verschillende eindes voor, waaruit zij mochten kieze welke het meeste impact had. Een dubbele primeur voor het AWSR, dat normaal gezien eerder de kaart van de humor trekt. Benieuwd? Bekijk dan zeker deze teaser.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]