Humoristisch of choquerend einde?

Er is een terugkerend debat rond de sensibilisering van mensen in het verkeer. Moeten we hen choqueren of eerder doen lachen? Om deze vraag te beantwoorden, vroeg het AWSR (l’Agence Wallonne pour la Sécurité Routière) advies aan onze Waalse landgenoten aan de hand van een sensibiliseringscampagne rond snelheid, gemaakt door 20Something. Die stelt twee verschillende eindes voor, waaruit zij mochten kieze welke het meeste impact had. Een dubbele primeur voor het AWSR, dat normaal gezien eerder de kaart van de humor trekt. Benieuwd? Bekijk dan zeker deze teaser.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]