Humoristisch of choquerend einde?

Er is een terugkerend debat rond de sensibilisering van mensen in het verkeer. Moeten we hen choqueren of eerder doen lachen? Om deze vraag te beantwoorden, vroeg het AWSR (l’Agence Wallonne pour la Sécurité Routière) advies aan onze Waalse landgenoten aan de hand van een sensibiliseringscampagne rond snelheid, gemaakt door 20Something. Die stelt twee verschillende eindes voor, waaruit zij mochten kieze welke het meeste impact had. Een dubbele primeur voor het AWSR, dat normaal gezien eerder de kaart van de humor trekt. Benieuwd? Bekijk dan zeker deze teaser.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]