Hungry Minds, Cambio en TEC lijden aan combinionitis

Cambio en de TEC werkten samen in een campagne gerealiseerd door Hungry Minds. Het doel van deze campagne? De stadsbewoners stimuleren om hun auto te verlaten en ze aan te moedigen om het openbaar vervoer en het gedeelde wagen te gebruiken.
Om het dubbele doel te bereiken heeft het bureau het concept de ‘combinionitis’ ontworpen. In een televisiespot van 30 seconden volgen we Jean-Michel(gespeeld door Mathieu Debaty) die getroffen is door een eigenaardig syndroom: hij associeert alles van kleins af aan, gaande van mayonaise-ketchup tot de schroevendraaier-vork. En omdat we maar één aarde hebben, associeert hij nu Cambio en de TEC.
Voor de realisatie van deze spot werd het intern productieteam van Hungry Minds versterkt met een externe regisseur, Xavier Lechanteur. In parallel met de video, verspreid op sociale media en op televisie, heeft het creatief team het concept ook uitgewerkt in affiches en een radiospot.
Credits
Clients
TEC – Project Manager : Emre Coban
Cambio – Project Manager : Lise Desmet
Hungry Minds
Chief Creativity Officer: Damien Ronday
Chief Operator: Augustin Fievet
Account Manager: Florine Minsart
Account Executive: Anaïs Van Der Heyden
Regisseur: Xavier Lechanteur
Acteur: Mathieu Debaty
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]