Hungry Minds, Cambio en TEC lijden aan combinionitis

Crea / News

Cambio en de TEC werkten samen in een campagne gerealiseerd door Hungry Minds. Het doel van deze campagne? De stadsbewoners stimuleren om hun auto te verlaten en ze aan te moedigen om het openbaar vervoer en het gedeelde wagen te gebruiken.

Om het dubbele doel te bereiken heeft het bureau het concept de ‘combinionitis’ ontworpen. In een televisiespot van 30 seconden volgen we Jean-Michel(gespeeld door Mathieu Debaty) die getroffen is door een eigenaardig syndroom: hij associeert alles van kleins af aan, gaande van mayonaise-ketchup tot de schroevendraaier-vork. En omdat we maar één aarde hebben, associeert hij nu Cambio en de TEC.

Voor de realisatie van deze spot werd het intern productieteam van Hungry Minds versterkt met een externe regisseur, Xavier Lechanteur. In parallel met de video, verspreid op sociale media en op televisie, heeft het creatief team het concept ook uitgewerkt in affiches en een radiospot.

Credits

Clients
TEC – Project Manager : Emre Coban
Cambio – Project Manager : Lise Desmet

Hungry Minds
Chief Creativity Officer: Damien Ronday
Chief Operator: Augustin Fievet
Account Manager: Florine Minsart
Account Executive: Anaïs Van Der Heyden
Regisseur: Xavier Lechanteur
Acteur: Mathieu Debaty