Hungry Minds en FWB vallen in de prijzen met antiracisme-campagne

Hungry Minds is met zijn campagne Le racisme ne mène nulle part voor de Federatie Wallonië-Brussel in de prijzen gevallen. Het Franstalige creatieve bureau won op de WBCOM Awards de prijs voor gedragsverandering en de kreeg van de jury ook een grand prix. De ceremonie, die plaatsvond op 22 april, bekroont jaarlijks de beste publieke en maatschappelijke communicatiecampagnes uit Franstalig België.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]