Hungry Minds en RTBF zeggen neen tegen racisme
Racisme is nergens goed voor. Het zorgt enkel voor onrecht, pijn en conflict. Dat is de insteek van de nieuwste campagne van Hungry Minds voor de Federatie Wallonië-Brussel. Het bureau werkte daarvoor samen met RTBF (Tipik en Tarmak).
Met de campagne wil Hungry Minds jongeren bereiken die geen echte mening hebben over racisme. Dat hoopt het te doen aan de hand van teasers en getuigenissen op sociale media, televisie en de RTBF-kanalen. Er werden ook radiospots en een campagnewebsite gemaakt.
Credits
Client : Fédération Wallonie-Bruxelles - Cabinet de Frédéric DAERDEN, Ministre de l’Egalité des chances
Agence : Hungry Minds
Account Manager : Pauline Thonnart
Chief Creativity Officer: Damien Ronday
Creative Director : Jeremy Paul & Jérôme Vandewatere
Creative Designer : Aurélie de Ville de Goyet
Motion Editor : Augustin Fievet
Motion Director : Xavier Lechanteur
Director of Photography : Philippe Therasse
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]