Racisme is nergens goed voor. Het zorgt enkel voor onrecht, pijn en conflict. Dat is de insteek van de nieuwste campagne van Hungry Minds voor de Federatie Wallonië-Brussel. Het bureau werkte daarvoor samen met RTBF (Tipik en Tarmak).
Met de campagne wil Hungry Minds jongeren bereiken die geen echte mening hebben over racisme. Dat hoopt het te doen aan de hand van teasers en getuigenissen op sociale media, televisie en de RTBF-kanalen. Er werden ook radiospots en een campagnewebsite gemaakt.
Credits
Client : Fédération Wallonie-Bruxelles - Cabinet de Frédéric DAERDEN, Ministre de l’Egalité des chances
Agence : Hungry Minds
Account Manager : Pauline Thonnart
Chief Creativity Officer: Damien Ronday
Creative Director : Jeremy Paul & Jérôme Vandewatere
Creative Designer : Aurélie de Ville de Goyet
Motion Editor : Augustin Fievet
Motion Director : Xavier Lechanteur
Director of Photography : Philippe Therasse
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]