Racisme is nergens goed voor. Het zorgt enkel voor onrecht, pijn en conflict. Dat is de insteek van de nieuwste campagne van Hungry Minds voor de Federatie Wallonië-Brussel. Het bureau werkte daarvoor samen met RTBF (Tipik en Tarmak).
Met de campagne wil Hungry Minds jongeren bereiken die geen echte mening hebben over racisme. Dat hoopt het te doen aan de hand van teasers en getuigenissen op sociale media, televisie en de RTBF-kanalen. Er werden ook radiospots en een campagnewebsite gemaakt.
Credits
Client : Fédération Wallonie-Bruxelles - Cabinet de Frédéric DAERDEN, Ministre de l’Egalité des chances
Agence : Hungry Minds
Account Manager : Pauline Thonnart
Chief Creativity Officer: Damien Ronday
Creative Director : Jeremy Paul & Jérôme Vandewatere
Creative Designer : Aurélie de Ville de Goyet
Motion Editor : Augustin Fievet
Motion Director : Xavier Lechanteur
Director of Photography : Philippe Therasse
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]