HUNGRY MINDS en Visit.Brussels stimuleren toerisme in Brussel

Net zoals elke grote stad, biedt stad Brussel een kaart rijk aan voordelen voor de toeristen van onze mooie hoofdstad – de Brussels Card. Deze kaart biedt niet enkel toegang tot de meeste iconische musea van onze prachtige stad maar eveneens een breed scala aan kortingsbonnen die zowel in de smaak zal vallen van bier- en gastronomieliefhebbers.
Om de Brussels Card in de spotlight te zetten, heeft Visit.Brussels een beroep gedaan op de talenten van Hungry Minds. Het bureau volgt gedurende anderhalve minuut een backpacker, een jong koppel en een senior koppel die op stap zijn in de meeste onvermijdelijke plaatsen van Brussel.
De challenge van deze video? Er in slagen om de drie doelgroepen in een mum van tijd overtuigen dat Brussel inderdaad the place to be is voor hun opkomend citytrip en dat de Brussels Card een must-have is voor een geslaagde reis.
Credits:
Client: Visit.Brussels
Account: Stéphane Henry, Anaïs Van Der Heyden
Production: Augustin Fievet, Maximilien Charlier
Drone: Denis Closon
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]