Net zoals elke grote stad, biedt stad Brussel een kaart rijk aan voordelen voor de toeristen van onze mooie hoofdstad – de Brussels Card. Deze kaart biedt niet enkel toegang tot de meeste iconische musea van onze prachtige stad maar eveneens een breed scala aan kortingsbonnen die zowel in de smaak zal vallen van bier- en gastronomieliefhebbers.
Om de Brussels Card in de spotlight te zetten, heeft Visit.Brussels een beroep gedaan op de talenten van Hungry Minds. Het bureau volgt gedurende anderhalve minuut een backpacker, een jong koppel en een senior koppel die op stap zijn in de meeste onvermijdelijke plaatsen van Brussel.
De challenge van deze video? Er in slagen om de drie doelgroepen in een mum van tijd overtuigen dat Brussel inderdaad the place to be is voor hun opkomend citytrip en dat de Brussels Card een must-have is voor een geslaagde reis.
Credits:
Client: Visit.Brussels
Account: Stéphane Henry, Anaïs Van Der Heyden
Production: Augustin Fievet, Maximilien Charlier
Drone: Denis Closon
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]